2013年12月15日 星期日

More Card Challenge -- #101 構圖

























This is the card I made for MCC design layout
I really enjoy making cards for my Christmas series and playing with my new toy.
This card I use the embossing powder for the background part.
And, stamp the snowman and start giving him some colorful pigments.

I just fall in love with the cartoon style of snowman and animals.
They are just too adorable!!! So, I took the chance of thanksgiving and bought them for half price, hehehe.
Hope you guys will looking forward for my other Christmas cards.

The word "Merry Christmas" is from Stampin' up
The snowman is from Penny Black

這張呢就是我為了這次魔卡挑戰所做的卡片呦,
真沒想到構圖這題目對我來說真的不太好發揮,
所以在我做的聖誕卡中五張中只有一張是用這個構圖

我使用了抗色技法再背景的部份, 雪人呢不要以為只是單純的上色喔
在我上色後, 用浮水筆讓顏色暈染一下, 為了可以看起來更自然,
之後再用透明凸粉, 所以表面其實是有質感的喔:)

希望大家喜歡在寒冷的冬天陪伴大家的雪人
話說最近的美國中部幾乎都是負五度呢, 請大家小心保暖喔!!!

沒有留言:

張貼留言